Velkoformátová biografie o Antonínu Panenkovi: v našem knižním bazaru od 147 Kč

Strategické řízení Teorie pro praxi

Série: Beck pro praxi
Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788074006371
3. přepracované vydání
Značka: C.H.BECK

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
490 Kč
Anotace

Při vytyčování podnikatelských cílů je nejdůležitější včasné rozpoznání nových příležitostí a uvědomění si hrozeb, které mohou využití podnikatelských příležitostí zmařit. Mohou být samozřejmě rozpoznány také intuitivně, vnuknutím. Systematický přístup k analýze prostředí, shromažďování a vyhodnocování strategicky významných informací však rozhodně nemůže škodit. Na jeho základě lze bezpochyby formulovat dlouhodobé podnikatelské a manažerské cíle úspěšněji a lépe předvídat rizika.

Třetí, přepracované vydání obsahuje ucelený přehled progresivních přístupů ke strategickému řízení, který zahrnuje problematiku strategické analýzy, formulace a implementace strategií a strategického řízení. Velká pozornost je přitom věnována analýze okolí, analýze očekávání důležitých stakeholders a analýze vnitřního prostředí firmy. V této souvislosti jsou vysvětleny např. metoda ETOP, BCG matice, matice atraktivity oboru, matice přežití, metoda MAP či metoda strategických scénářů. Dále je ukázáno, jak postupovat při SWOT analýze, je vysvětlena technika SAP či tzv. Porterova analýza ad. Důraz je opět kladen na aplikaci teorie v praxi. Autoři hledají odpověď na klíčové otázky: Kdy je nezbytné změnit strategii firmy? Jak postupovat při formulaci návrhu strategie? Jak vybrat optimální strategii? Jak zvolenou strategii správně realizovat? Příručka obsahuje řadu příkladů a případových studií. Je skutečným metodickým návodem, jak při tvorbě strategie podniku v praxi postupovat. Kniha je určena zejména manažerům a vlastníkům firem, ale také studentům vysokých škol, zejména pak MBA programů.

Související tituly:
BP2 - IS/IT strategie - krok za krokem BP33 - Strategické řízení firemních informací. Teorie pro praxi BP45 - Ekonomie pro strategické řízení. Teorie pro praxi. BP84 - Strategický marketing. Teorie pro praxi. BP104 - Moderní přístupy k řízení výroby. BP105 - Personální strategie - krok za krokem BP106 - Business strategie. Krok za krokem BP108 - Strategie řízení nákupu. Krok za krokem BP109 - Business plán BP113 - Finanční strategie - krok za krokem BP116 - Korporátní strategie. Krok za krokem

Informace o sortimentu
Podnázev 3. přepracované vydání
Druh sortimentu Kniha
Autor Alena Hanzelková, Miloslav Keřkovský, Oldřich Vykypěl
Značka C.H.BECK
V prodeji od 14.02.2017
Rok vydání 2017
Pořadí vydání 3. vydání
Rozměry 16.8 x 24.0 x 1.5 cm
Hmotnost 0.42 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 256
Edice Beck pro praxi
ISBN 978-80-7400-637-1
EAN 9788074006371
Interní kód 0223731
Produktový manažer Tereza Wawreczková (tereza.wawreczkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy